maanantai 20. kesäkuuta 2011

Kaluston päivitys

Botnian kaadon aikaansaama kalusto rulianssi on nyt saatu hoidettua. Viikon sisällä myin vanhan kilpurini sekä katumoponi ja tilalle löytyi vähän uudempi ja paljon siistimpi gixxer sekä uudet ajokamat.

Uuden pyörän tiedot:

Suzuki GSX-R1000 K5

- Robby Moto pikakaasu erilaisilla säätökiekoilla
- WP competition takaiskari 85 ja 95 jousilla
- Keulassa shimmit+jäykemmät jouset
- Öhlins ohjausiskari
- Akrapovic full titanium putkisto
- Pc 3 usb
- Translogic shifteri käännetyllä vaihde kaaviolla
- lightech säädettävä jalkatappisarja
- hiilikuitusuojat koneen poskissa
- RK 520 kisaketju + välityksiä
- Brembon jarrulevyt
- Irc pääsylinteri
- Gilles kliparit
- toiset vanteet jarrulevyineen

Kävin viikonloppuna moottoripyora.orgin päivillä Motoparkissa tutustumassa uuteen kalustoon. Rata oli uusi tuttavuus, enkä ollut kaadon jälkeen vielä päässyt ajamaan, joten totuteltavaa riitti. Oma kunto ei vielä kestänyt kunnolla ajamista, joten reissulla sain ajettua yhteensä vain noin 15 kierrosta aikojen jäädessä varsin heikoiksi. Reissun paremmasta puolesta vastasi uusi pyörä joka tuntui todella helpolta ja vakaalta ajaa. Kulkuakin riittää ihan toiseen tapaan kuin edellisessä. Keuliminen osoittautui lieväksi ongelmaksi jota osaltaan pahensi oma rajoitettu liikkuvuus sekä uusi jäykkä nahkapuku. Nyt tarvitsee vain parannella vammoja ja yrittää saada kroppa sekä pää ajokuntoon. Pyörään täytyy tehdä pieniä parannuksia lisäämällä penkin ja tankin kitkaa erilaisella penkkillä sekä Stomp Gripeillä. Tästä on hyvä lähteä hakemaan parannusta loppukautta kohti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti